Jeugdbowling kampioen 2014 bekend

De uitslagen van de gisterenavond gespeelde bowlingcompetie in de Krimpenhof is bekend. Er werd gestreden in 4 pools, op basis van de zwitsers-amsterdamse/keizer normaal verdeling is de volgende uitkomst gerealiseerd:

Pool 1 (Kay, Damon, Sem, David G. Robin en Jasmijn) : Jasmijn 107 pt

Pool 2 (Dirian, Arjo, Aron, Marco. Marit en Luka) : Marit 110 pt

Pool 3 (Jimmy, Tim, Jonathan, Daan, Elnathan, Steijn en Hans) : Daan 125 pt

Pool 4 (Boaz, Bas, David W, Luc, Luuk, Soroush en Kirsten) : Kirsten 113 pt

Hiermee is Daan de winnaar geworden van dit seizoen. , met Kirsten als runner-up.

Het fotoverslag is hier te vinden

Gezellige afsluiting jeugdseizoen 2013-2014

Traditiegetrouw trokken jeugdleden, trainers en de jeugdleider vrijdagavond 27 juni naar bowlingcentrum krimpenhof te Krimpen om daar het eind van het jeugdseizoen te vieren. Eerst de diploma-uitreiking, dan de bekerwinnaars van de onderlinge competitie, en als laatst een uurtje bowlen.

Roel Trimp prolongeert clubkampioenschap

Roel Trimp blijft clubkampioen van CSV. In een spannende beslissingsmatch wist Roel aanvankelijk met zwart een klein voordeel te krijgen.Maar na enkele mindere voortzettingen van Roel had Ton de kans om groot voordeel te krijgen. Ton verzuimde dat waarna de bordjes weer verhingen en Roel op de 37e zet de kans kreeg om af te wikkelen naar een gewonnen eindspel. Toen Roel die kans ook liet liggen verzandde de partij in remise.

De reglementen schrijven vervolgens snelschaken. De eerste partij werd opnieuw remise. De tweede snelschaakpartij werd vervolgens gewonnen door Roel.

Roel Trimp lentekampioen interne competitie. Björn Hartog wint recreantencompetitie

Roel Trimp is lentekampioen interne competitie geworden. Volgende week mag hij in een beslissingspartij tegen winterkampioen Ton Dulk uitmaken wie er clubkampioen wordt. Rob v/d Bosse is derde geworden. De B-groep is een prooi geworden voor Walter Vermeer. In de algemene rangschikking neemt hij de vierde plaats in.

In de C-groep zijn Eduard Hartog en Cees Groenendijk op punten gelijk geëindigd. Volgens de reglementen is Cees winnaar geworden, omdat hij het beste scoringspercentage behaald heeft.

Björn Hartog heeft de recreantencompetitie gewonnen. Hij bleef in een nek-aan-nek race Tim Tian 1 punt voor.