Schaaktafel op het Stadsplein Capelle?

Kort geleden hoorde Eduard dat Capelle het Stadsplein (het plein bij de Koperwiek) gaat herinrichten. Hierop heeft Eduard bij de fractievoorzitter van de CU aangegeven dat het een leuk idee zou zijn om schaaktafels te plaatsen op het plein. De kinderen van de fractievoorzitter CU zijn in het verleden lid geweest van de vereniging, vandaar dat hij benaderd is. De CU heeft het inmiddels in het college en de gemeenteraad voorgedragen en er zijn enkele persberichten geplaatst, o.a. AD en IJssel- en Lekstreek. Dus met enig geluk staan binnenkort enkele schaaktafels op het plein!!IMG_20160328_133119IMG_20160328_133109

CSV 1 wint de uitwedstrijd tegen Souburg met 6,5 – 1,5

Deze overwinning betekent dat CSV de koppositie in klasse 3G van de KNSB overneemt van DSC Delft 3. Goes en DSC Delft 3 speelden beide gelijk tegen hun tegenstanders.
Voor CSV wonnen Léon en Stefan al snel aan de hoogste borden en maakte Ka Chun remise. Daarmee was het om 15.30 uur 0,5-2,5. We moesten wachten tot 17 uur voor de volgende beslissingen. Maar die vielen binnen een kwartiertje als rijpe appelen: Mark, Richard en Roel wonnen en Jan Peter en Winood remiseerden. Daarmee kwam de eindstand op 1,5-6,5! Lees verder